متن ترانه های کامران و هومن / بلکتس

در اینجا چند متن از ترانه های کامران و هومن (از بلکتس تا حالا) را برایتان گذاشته ام امیدوارم خوشتان بیاید .


برای مشاهده به ادامه مطلب بروید . 

منو ببخش

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمارم
منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم
منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم
منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
منو ببخش اگه واسه چشمای تو خیلی کمم
تو یک فرشته ای و من اگه فقط یه آدمم
منو ببخش اگه برات میمیرم و زنده میشم
اگه با دیوونگیام پیش تو شرمنده میشم
منو ببخش اگه همش میسپارمت دست خدا


اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما
منو ببخش من نمیخوام تو رو به ماه نشون بدم
نشونیتو نه به شب و نه دست آسمون بدم
منو ببخش اگه میخوام تو رو فقط واسه خودم
ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش


متن آهنگ پاپ فادر از بلک کتس

The Pop Father
P.F.O.P
(!?
What)
P.F.O.P
(!?
What)
P.F.O.P
(!?
Who)
P.F.O.P
ah Ah

...
P.F.O.P

:
Ladies And Gentelmens here it is
"
The Pop Father"The Story Of

...P.F.O.P

Haha
That's right
Pop Father

داشتم می خوندم قصه ی
Pop Father رو
مرد خوبه زحمتکش صاف و ساده رو
می خوندم از ایرون و تهرون قدیم
از شهر قم و کاشون و شاه عبدالعظیم
اسفالت نبود خیابونا خاکی بود
درشکه و گاری جای تاکسی بود
لوله کشی نبودش آب شاهی بود
ترن دودی بلیتش ده شاهی بود
روضه خون از آوازه خون شاکی بود
موزیک جزو سوروسات تریاکی بود

Pop Father اون وقتا بچه بود
(هه هه)
کوچیکتر از رفتن به مدرسه بود

He's the cat of asia
Pop Father of Persia
He's the cat of asia
Pop Father of Persia

P.F.O.P
(!?
What)
P.F.O.P
Pop Father

میوزیک سنتی داغه داغ بود
باب دل مردم کوچه باغ بود

تجویدی , یاحقی و بهاری
تار شهناز , نی کسایی

کارشون کلاسیک و عالی بود
اما جای
Roll & Rock حیف خالی بود

He's the cat of asia
Pop Father of Persia
He's the cat of asia
Pop Father of Persia

Hehe
!
Here we go

سالها گذشت دوران عوض شد
دور پوران شکوری و دلکش شد
پوران خوشگل بود و خوشگل می خوند

از ته قلب و جون و دل می خوند

بیا که بریم به مزار ملا ممد جان
سیر گل لاله زار با ما دلبر جان
سیر گل لاله زار

تو رادیو برنامه ی گلها بود
مهستی خواننده ی دلها بود
الهه , هایده و حمیرا

مرضیه , بنان , گلپا بود

به رهی دیدم برگ خزان
پژمرده ز بیداد زمان
کز شاخه جدا بود

کارشون راستی راستی عالی بود
اما جای
Roll & Rockحیف خالی بود

He's the cat of asia
Pop Father of Persia
He's the cat of asia
Pop Father of Persia

جمشید شیبانی پیشتر از الباقی بود
مرا ببوس مثله گلنراقی بود
یواش یواش اسم گیتار اومد
باس و ارگ , جاز و سیتار اومد
بعد از اونا دور دور ویگن بود
دور مرحوم بیگلری و زری و سورن بود
محبوب و بی رقیب و بی همتا

سلطان جاز فقط ویگن بود

بارون بارونه زمینا تر میشه
گل نسا جونوم کارا بهتر میشه

سلطان قلبها عارف بود
خوندنش واسه دل عاشق بود
هرچی که می خوند بوی عشق می داد

نوید دوستی و سازش می داد

وقتی می گن به آدم دنیا فقط دو روزه
آدم دلش می سوزه ای خدا ای خدا

کارشون محشر و عالی بود
اما جای
 Rock& Roll حیف خالی بود

He's the cat of asia
Pop Father of Persia
He's the cat of asia
Pop Father of Persia

رامش , گیتی , نلی , نازی افشار
جمیله بعدی شوی سوزی یاشار
کافه , کاباره همه شلوغ بود

شوی صابر آتشین و گوگوش بود

تو از شهر غریب بی نشونی اومدی
تو با اسب سفید مهربونی اومدی

(بوم بوم بوم چیلی بوم)
That's right
!
Here we go

شهرام شب پره , ابی , فرزین
کیوان , داریوش , افشین
داریوش می خوند از غم مردم

از شقایق تا بوی گندم

وقتی که دل تنگه فایدش چیه آزادی
زندگی زندونه وقتی نباشه شادی

حرف نداشت کارشون و عالی بود
اما جای
 Rock& Roll حیف خالی بود

He's the cat of asia
Pop Father of Persia
He's the cat of asia
Pop Father of Persia

 Rock& Roll همه جای دنیا بود
هر جایی جز توی آسیا بود
Elvis تو آمریکا بت جوونا بود
تو اروپا حرف
Beatle ها بود

پس تو آسیا نوبت کیا بود؟
نوبت گربه های سیاه بود

داد می زدن
Roll & Yeah yeah yeah Rock
ُ
She loves you
Yeah yeah yeah
She loves you
Yeah yeah
آها آها
پیشی پیشی ما ما
پیشی ما ما

!!!
STOP
It's Black Cats Time

P.F.O.P
The Pop Father

تو کازینو کوچینی جنجالی بود
گربه ها می زدن و شور و حالی بود

سالی مثه اون سالا عالی نبود
چون جای
Roll& Rock دیگه خالی نبود !

He's the cat of asia
(...
Oh)
Pop Father of Persia
(
You know him)
He's the cat of asia
(
Yeah)
Pop Father of Persia
(
He's the man)
He's the cat of asia
(...
Be The)
...P.F.O.P



Yummy

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

Yum yum yummy

Yummy yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

 

شیرینی مثله آبنبات                  میچکه  قند از لبات

عسلی رنگ چشات                 شکلات طمع بوسه هات

می میرم واسه خنده هات         می گــیـــره بـرق نگــــات

توخونه وقتی می یای                 میپیچه  زنگ صدات

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

no ندیـدم کسـی از تو بهــتـر...نیست گلی از تو قشنگ تر

شکرم نیست از تو شیرین تر...نمکــم نیست با نـمـک تر

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

وای چه خوبه اینجا هستی             قول دادی امــشــب برقــصی

خوشــگلـــــه پـس چـــرا نشســتـی    بگو با گربه ها چی میخوای برقصی

Cha cha cha, waltz ya tango

bandari salsa ya mambo

Belly dance,ba zarb o tempo

Twist, shake rock n roll

 

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

وای چه خوبه اینجا هستی             قول دادی امــشــب برقــصی

خوشــگلـــــه پـس چـــرا نشســتـی    بگو با گربه ها چی میخوای برقصی

Cha cha cha, waltz ya tango

bandari salsa ya mambo

Twist, shake rock n roll

Belly dance,ba zarb o tempo

 

Come on everybody now

You taste so good

You taste so good to me

Talk to me baby

You taste so good

You taste so good

You taste so good to me

Are you ready now?

Say after me

Loud and clear

Come on...one, two, three, yeah

Yum yummy yummy

Yummy yum Yum yummy

Oh baby louder, louder

Give it to me

Yum yummy yummy

Yummy yum Yum yummy

Louder

Yum yummy yummy Yummy yum Yum yummy

no ندیدم کسی از تو بهــتـر...نیست گلی از تو قشنگ تر

شکرم نیست از تو شیرین تر...نمکـــم نیـســت با نمـک تر

 

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy

Yum yum yummy

Yummy yummy

Sweet like honey

Yummy yummy


آفتاب

آفتاب لبه بومه
روز کارش تمومه
ولک تنگ غروبه
لب بندر شلوغه
آفتاب لبه بومه
روز کارش تمومه
ولک تنگ غروبه
لب بندر شلوغه

اه ه هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار

آفتاب لبه بومه
روز کارش تمومه
ولک تنگ غروبه
لب بندر شلوغه
خورشید روی آبه
نمی خواد که بخوابه
موی دختر بندر
پریشون توی باده

هه هه هه هه هه هه هه
هه هه هه هه هه هه هه

اهواز جونکم جونکم
باده ی عشقه
شهر عاشقاس عاشقاس
قلب بهشته
اهواز جونکم جونکم
باده ی عشقه
شهر عاشقاس عاشقاس
قلب بهشته
حالا من چی بگم
دل میبره و ساحل کارون
ببین آوازه بلم روم چه جوره و
چاب چابه کارون
حالا من چی بگم
دل میبره و ساحل کارون
ببین آوازه بلم روم چه جوره و
چاب چابه کارون

بندر بندر بندر
بندر دختراش خوش چشو ابرو (هه هه)
خوش قدو بالا و ساده و کمرو (هه هه)
بندر دختراش خوش چشو ابرو (هه هه)
خوش قدو بالا و ساده و کمرو
قرمز لباشون خوشگل و سبزن
حرف میزننو میگن می خندن
دل میبرن از اهل تو بندر
دستا تو هوا یه دم می رقصن
دستا تو هوا با هم می رقصن

آفتاب لبه بومه
روز کارش تمومه
ولک تنگ غروبه
لب بندر شلوغه
خورشید روی آبه
نمی خواد که بخوابه
موی دختر بندر
پریشون توی باده
آفتاب لبه بومه
روز کارش تمومه
ولک تنگ غروبه
لب بندر شلوغه
خورشید روی آبه
نمی خواد که بخوابه
موی دختر بندر
پریشون توی باده

هه ... یار یار یار یار
ولک سیاه یار
ولک سیاه یار
یار اولک سیاه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار
هه هه هه یار

اهواز جونکم جونکم
باده ی عشقه
شهر عاشقاس عاشقاس
قلب بهشته
اهواز جونکم جونکم
باده ی عشقه
شهر عاشقاس عاشقاس
قلب بهشته
حالا من چی بگم
دل میبره و ساحل کارون
ببین آوازه بلم روم چه جوره و
چاب چابه کارون
حالا من چی بگم
دل میبره و ساحل کارون
ببین آوازه بلم روم چه جوره و
چاب چابه کارون

بندر بندر بندر
بندر دختراش خوش چشو ابرو (هه هه)
خوش قدو بالا و ساده و کمرو (هه هه)
بندر دختراش خوش چشو ابرو (هه هه)
خوش قدو بالا و ساده و کمرو
قرمز لباشون خوشگل و سبزن
حرف میزننو میگن می خندن
دل میبرن از اهل تو بندر
دستا تو هوا یه دم می رقصن
دستا تو هوا با هم می رقصن

هه ...
دستا تو هوا (بالا)
بلرزون سینه رو (یالا)
دستا تو هوا (بالا)
بلرزون سینه رو (یالا)
دستا تو هوا (بالا)
بلرزون سینه رو (یالا)
دستا تو هوا (بالا)
بلرزون سینه رو (یالا)

هه هه هه هه هه هه هه
هه هه هه هه هه هه هه

آفتاب لبه بومه
روز کارش تمومه
ولک تنگ غروبه
لب بندر شلوغه
خورشید روی آبه
نمی خواد که بخوابه
موی دختر بندر
پریشون توی باده
آفتاب لبه بومه
روز کارش تمومه
اولک تنگ غروبه
لب بندر شلوغه
هه هه هه هه هه هه هه هه
لب بندر شلوغه
لب بندر شلوغه
هه


...
آکورد آهنگ کامران هومن.مثل خودت

Bm         C   Bm             Em   Bm         C          Bm        Em

نمی خوام یه خونه تو رویام بسازم نمی خوام قلبمو به هیچکی ببازم

Bm       C      Bm            Em           Bm           C  Bm           Em
نمی خوام ترانم با اسمت شروع شه دیگه گیتارم نمیگه دیدنت آرزوشه


Bm     C            Bm            Em      Bm          C              Bm     Em
مثل تو می خوام به هرکسی رسیدم بگم عجیبه دیشب من خوابتو می دیدم

Bm        C        Bm           Em        Bm            C         Bm      Em
مثل تو شعر بگم شعر های عاشقونه بگم تو اهل بهشتی جات تو آسمونه


Em     Bm  G                    Em        Em   Bm    G                       Em
بگو چه جوری بشم مثل خودــــــــــــــت دلمو به همه بدم مثل خودــــــــــــــت


Em    Bm   G                        Em     Em    Bm    G                  Em
پشیمونم نشم مثل خودـــــــــــــت بگو چه جوری بشم مثل خودــــــــــــــت


Bm       C          Bm        Em      Bm          C        Bm           Em
نمی خوام نامه هام تو دست تو باشه آره بهتره که دیگه راهمون جدا شه

Bm           C        Bm                Em            Bm         C        Bm    Em
فلبمو من از تو همینجا پس میخوام میخوام مثل تو بشم من باهات راه نمیام


Bm         C      Bm                Em              Bm           C           Bm      Em
مثل تو میخوام من گم بشم واسه همیشه بگم کار از کار گذشته دیر شده نمیشه


Bm        C      Bm              Em         Bm       C         Bm      Em
مثل تو میخوام از گریه ها رد بشم میخوام از بری میمیرم به خدا رد بشم ...!


اونیکه می خواستم                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                اونی که می خواستم              اونی که می خواستم
اونی که می خواستم منو تنها گذاشت رفت ..اونی که می خواستم دلمو شکستو ..به پای یک عشق جدید نشستو چشم روی آرزوم همیشه بستو
پشت مه پنجرمون رها شد

اونی که می خواستم مثه اشک چکیدو ..تو طول راه باز یه کسی رو دیدو ..به آرزوش انگار دیگه رسیدو
به خاطر هیچی ازم جدا شد

{اونی که می خواستم        اونی که می خواستم
اونی که می خواستم منو تنها گذاشت رفت} (2)

اونی که می خواستم دل ازم بریدو.. بین گلا یه گل تازه چیدو.. به اونی که دلش می خواست رسیدو
با غمو غصه منو آشنا کرد

اونی که می خواستم منو برد بهشتو.. اسم منو رو سردرش نوشتو.. بهونه کرد بازی سرنوشتو
تو شهر رویاها منو رها کرد

اونی که می خواستم منو برد از یادو ..رفت پیش اون کس که دلش می خوادو.. زد زیر عشقش که یادش نیادو
مثه همه آدما بی وفا شد

{اونی که می خواستم    اونی که می خواستم
اونی که می خواستم منو تنها گذاشت رفت} (2)

اونی که میخواستم چرا تنهام گذاشت رفت


باتشکرازشما                                                                                                                                                                              

 با تشکر از شما می خوام بگم
محض این دلی که دربه در شده ما رو از یاد ببرین
که واسه ما عشقتون مایه ی دردسر شده
با تشکر از شما می خوام بگم
سایتون زیاد شده از سر ما      که دیگه بیشتر از این جا نداره     واسه این شراب غم ساقر ما
با شما آیینه پر از ترانه نیست     با شما ترانه عاشقانه نیست(2)
حالا خواستنه شما برای ما    دیگه خوندنی ترین بهانه نیست
با تشکر از شما می خوام بگم
اگه میشه ما رو تنها بزارین     توی حال خودمون جا بزارین
بی خیال یه بارم که شده     محض ما رو دلتون پا بزارین
حاله ما از این که بدتر نمیشه     چشم ما بیشتر از این تر نمیشه
دل آزرده ی ما بد شما دیگه هیچ     عشقی رو از بر نمیشه

با شما آیینه پر از ترانه نیست     با شما ترانه عاشقانه نیست(2)
حالا خواستنه شما برای ما     دیگه خوندنی ترین بهانه نیست
با تشکر از شما می خوام بگم
دل دیگه به عشقتون راه نمیده
از شما درسی گرفتیم که دیگه     عاشقی به عمر ما راه نمیده
با شما آیینه پر از ترانه نیست      با شما ترانه عاشقانه نیست(2)
حالا خواستنه شما برای ما    دیگه خوندنی ترین بهانه نیست
باتشکر از شما
بهترینی

دوست دارم چون دلمو نمی شکنی تو

بیشتر از خودم فکر منی تو

دوست دارم چون همیشه کنارمی تو

خسته که باشم بی قرارمی تو

به خاطر دلت که دریاس

چشایی که تموم دنیاس

همیشه از خودت گذشتی

به خاطر همین که هستی دوست دارم

دوست دارم

تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی

یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی

تو قدرمو می دونی

توی دنیا بهترینی

تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی

یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی

تو قدرمو می دونی

همین که هستی بهترینی (8)

دوست دارم چون که تکیه گاهمی تو

تو گریه هام همیشه پناهمی تو

آی دوست دارم چون تو شبا ستارمی تو

همه می گن نیمه ی گمشدمی تو

به خاطر دلت که دریاس

چشایی که تموم دنیاس

همیشه از خودت گذشتی

به خاطر همین که هستی دوست دارم

دوست دارم

تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی

یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی

تو قدرمو می دونی

توی دنیا بهترینی

تو واسه من نفسی

نیست مثه تو کسی

یه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی

تو قدرمو می دونی

همین که هستی بهترینی (


16)

چشم به راه

هو هه هو هه ... هو هه هو هه
مهتاب زده تو آسمون
مهتاب خاموم بامن بمون
بمون که یار داره میاد
سوار بر قطار میاد
سوت میکشه قطار عشق
خزون گذشت بهار میاد
هو هه هو هه ... هو هه هو هه
هو هه هو هه ... هو هه هو هه
هو هه هو هه ... هو هه هو هه ...
چرخ زمون این سرنوشت
با خط آهن برام نوشت
نوشت که تو یار منی
بخوای نخوای مال منی
سوت میکشه قطار عشق
که تا ابد کنارمی
که تا ابد کنارمی (هو هه هو هه)
هو هه هو هه ... هو هه هو هه
هو هه هو هه ... هو هه هو هه
دیدن تو مثل خواب و خیال پریا
دیده و دل میگه از همه خوشگل تریا
دیدن تو مثل خواب و خیال پریا
دیده و دل میگه از همه خوشگل تریا
هو هه هو هه هو هه ...
مهتاب زده تو آسمون
مهتاب خاموم بامن بمون
بمون که یار داره میاد
سوار بر قطار میاد
سوت میکشه قطار عشق
خزون گذشت بهار میاد
خزون گذشت بهار میاد
هو هه هو هه ... هو هه هو هه
هو هه هو هه ... هو هه هو هه
منتظر چشم براه تا میاد یارم ز راه
منتظر چشم براه تا میاد یارم ز راه
هو هه هو هه ... هو هه هو هه ... هو هه هو هه
مهتاب زده تو آسمون
مهتاب خاموم بامن بمون
بمون که یار داره میاد
سوار بر قطار میاد
سوت میکشه قطار عشق
خزون گذشت بهار میاد
خزون گذشت بهار میاد



دوست داشتنی

با اون قند لباش (قند لباش) وقتی میخنده
با اون قند لباش (قند لباش) وقتی میخنده
زبونم بند میاد (بند میاد) لبامو میبنده
زبونم بند بند بند میادو لبامو میبنده
با اون نازو اداش (نازو ادا ) وقتی میرقصه
با اون نازو اداش (نازو ادا ) وقتی میرقصه
دلم ضعف میره (دلم ضعف میره) دلم ضعف میره دستو پام میلرزه
دلم ضعف میره دلم ضعف میره (دلم ضعف میره) یهو دستو پام میلرزه
با اون قند لباش قند لباش وقتی میخنده
با اون قند لباش قند لباش وقتی میخنده
زبونم بند میاد (بند میاد) لبامو میبنده
زبونم بند بند بند میادو لبامو میبنده
رنگ موهاش شرابیه
رنگ لباش اناریه
رنگ موهاش شرابیه
رنگ لباش اناریه
آبی رودخونه ها رنگ چشمای اونه
شادیه من بخدا به تماشای اونه
آبی رودخونه ها رنگ چشمای اونه
شادیه من بخدا به تماشای اونه
وقتی اون ناز میکنه
نازش دوست داشتنیهاخماشو وا میکنه
خیلی دوست داشتنیه
دادو دعوا میکنه
بازم دوست داشتنیه
عشوه آغاز میکنه
وای که دوست داشتنیه
وای که دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه

با اون قند لباش قند لباش وقتی میخنده
با اون قند لباش قند لباش وقتی میخنده
زبونم بند میاد (بند میاد) لبامو میبنده
زبونم بند بند بند میادو لبامو میبنده
با اون نازو اداش نازو ادا وقتی میرقصه
با اون نازو اداش نازو ادا وقتی میرقصه
دلم ضعف میره (دلم ضعف میره) دلم ضعف میره دستو پام میلرزه
دلم ضعف میره دلم ضعف میره (دلم ضعف میره) یهو دستو پام میلرزه

رنگ موهاش شرابیه
رنگ لباش اناریه
رنگ موهاش شرابیه
رنگ لباش اناریه
آبی رودخونه ها رنگ چشمای اونه
شادیه من بخدا به تماشای اونه
آبی رودخونه ها رنگ چشمای اونه
شادیه من بخدا به تماشای اونه
وقتی اون ناز میکنه
نازش دوست داشتنیهاخماشو وا میکنه
خیلی دوست داشتنیه
داد و دعوا میکنه
بازم دوست داشتنیه
عشوه آغاز میکنه
وای که دوست داشتنیه
وای که دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه
آره دوست داشتنی دوست داشتنی دوست داشتنیه



راندوو
All the fellows on the left side ayy ayy
All The fellows on the right side ayy ayy
Come on put your hands up high high
Let me know if she's mine mine
All The ladies on the left side ayy ayy
All The ladies on the right side ayy ayy
Come on put your hands up high high
Let me know if she's mine mine
...
Singing

آی آی آی خوشگل خانوم راندوو بیا سر کوچمون
آی آی آی خوشگله نگو نمی شه نگو مشکله بیا
آی آی آی خوشگل خانوم چرا نمی آی سر کوچمون؟
آی آی آی خوشگله چقدر تو رو داشتن مشکله

Come on, yeah
Come on, uh uh, here we go now

تو سینه قلبم بوم بوم می زنه دلتنگت هستم(
that's right)
بیا که چشم براتم بیا که من دل به تو بستم
بی تو سر کوچه مون تک و تنها تا کی بشینم؟(
oh yeah)
کجایی بی قرارم که بیای بی تاب و خسته ام

(
ah oh)
نکنه که منو سر کار بذاره
(
ah oh)
نیادو تنهام بذاره
(
ah oh)
Well I tell you she's dangerous
Take her from me she's serious

آی آی آی خوشگل خانوم راندوو بیا سر کوچمون
آی آی آی خوشگله نگو نمی شه نگو مشکله بیا
آی آی آی خوشگل خانوم چرا نمی آی سر کوچمون؟
آی آی آی خوشگله چقدر تو رو داشتن مشکله

Baby come on

Hmmm hmmm, hmmm hmmm, hmmm hmmm, hmmm hmmm
Baby yeah
Hmmm hmmm, hmmm hmmm, hmmm hmmm, hmmm
Check it out now

تو سینه قلبم بوم بوم می زنه دلتنگت هستم(
yeah)
بیا که چشم براتم بیا که من دل به تو بستم(
yeah come on)
بی تو سر کوچه مون تک و تنها تا کی بشینم؟
کجایی بی قرارم که بیای بی تاب و خسته ام

(
ah oh)
نکنه که منو قال بذاره
(
ah oh)
نیادو تنهام بذاره
(
ah oh)
Yeah I knew she's fabulous
But that girl is serious

آی آی آی خوشگل خانوم راندوو بیا سر کوچمون
آی آی آی خوشگله نگو نمی شه نگو مشکله بیا
آی آی آی خوشگل خانوم چرا نمی آی سر کوچمون؟
آی آی آی خوشگله چقدر تو رو داشتن مشکله

Hooo
Uh uh, here we go

Well tell me what you gonna bring me girl
You got me one another rendezvous
But don't you know I like your ***y style
You make me feel good all the rounds
I wanna suck it up, suck it up
?
Tell me could we hook it up
One time, two times, can make it all the time
Now come on shorty just show me how
! ...
So I can make you feel my wicky wicky wicky wow

آی آی آی خوشگل خانوم راندوو بیا سر کوچمون
آی آی آی خوشگله نگو نمی شه نگو مشکله بیا
آی آی آی خوشگل خانوم چرا نمی آی سر کوچمون؟
آی آی آی خوشگله چقدر تو رو داشتن مشکله

Hooo
hmmm hmmm
آی آی آی خوشگل خانوم(
baby yeah)
hmmm hmmm
آی آی آی خوشگله
Here we go now
hmmm hmmm
آی آی آی خوشگل خانوم چرا نمی آی سر کوچمون؟(
ahhh)
hmmm hmmm
آی آی آی خوشگله چقدر تو رو داشتن مشکله بیا
hmmm hmmm
آی آی آی خوشگل خانوم راندوو بیا سر کوچمون
hmmm hmmm
baby yeah
آی آی آی خوشگله نگو نمی شه نگو مشکله بیا
hmmm hmmm
Hooo
hmmm hmmm
آی آی آی خوشگل خانوم چرا نمی آی سر کوچمون؟
آی آی آی خوشگله چقدر تو رو داشتن مشکله بیا
Hmmm hmmm hmmm hmmm


سوگند

وقتی تورو کم دارم            سینه ای پر از غم دارم                      
وقتی تورو کم دارم                  دلم گرفته ماتم دارم
وقتی بمونم تنها                  تنها و بی نشونه
اتنها به عشق فردا           که برگردی به خونه
وقتی که نیستی یارم                 دنیا برام زندونه
زندونه دنیا وقتی             دل بی تو تنها میمونه

آه سوگند که دل پشیمونه        آه سوگند قدرتو میدونه (2)
ساکتم.....
امشب که دلم غم داره          امشب که تو رو کم داره
امشب که به تو محتاجم              از تو خبری نیست
از تو خبری نیست
امشب که دلم شکسته                چشم براهت نشسته
بیا که غیر از عشق تو             عشق دگری نیست
عشق دگری نیست
آه سوگند که دل پشیمونه            آه سوگند قدرتو میدونه (2)
وقتی تورو کم دارم                سینه ای پر از غم دارم
وقتی تورو کم دارم                     دلم گرفته ماتم دارم
وقتی که سینه ای نیست        برای سرسپردن      وقته قمار عشقو این دل غافل من
وقتی که روسیاهم                      وقتی پر از گناهم
وقتی که باشه تنها                       خدای من پناهم
آه سوگند که دل پشیمونه       آه سوگند قدرتو میدونه (2)



سیندرلا

تو سرزمین قصه ها
خبر دادن فرشته ها
آهای اهای ای آدما
آدما آی آدما
شاهزده دل شهر شما
عاشق شده با یک نگاه
به دختر پاشنه کفش طلا

نمیدونه که اون کیه؟
نمیدونه اسمش چیه؟
نمیدونه که اون کیه؟
نمیدونه اسمش چیه؟
تمومشون از اون بلاست
دختر پاشنه کفش طلا
نیمه شبو وقت فرار
یه لنگه کفش مونده بجا
یه لنگه کفش مونده بجا
دختر پاشنه کفش طلا
سیندرلا سیندرلا
خوشکل شهر قصه ها
سیندرلا سیندرلا
دختر پاشنه کفش طلا
سیندرلا سیندرلا
خوشکل شهر قصه ها
سیندرلا سیندرلا
سیندرلا سیندرلا........ سیندرلا سیندرلا



فرمون داده پیداش کنید
کفش طلا رو پاش کنید
فرمون داده پیداش کنید
کفش طلا رو پاش کنید
این کفش فقط مال اونه
اندازه ی پای اونه
این کفش فقط مال اونه
اندازه ی پای اونه
این درو اون در بزنین
به هر کوچه سر بزنین
این درو اون در بزنین
به هر کوچه سر بزنین
بگین به من که اون کیه
اسم قشنگ اون چیه
قرعه ی شانس بنامشه
شاهزده شهر غلامشه
شاهزده شهر غلامشه
دختر پاشنه کفش طلا
خوشکل شهر قصه ها
دختر پاشنه کفش طلا
خوشکل شهر قصه ها
سیندرلا سیندرلا.......سیندرلا سیندرلا


کوچه به کوچه شهر به شهر
نداشت کسی از اون خبر
کوچه به کوچه شهر به شهر
نداشت کسی از اون خبر
تا عاقبت تو یک خونه
تو زیر زمین یک کوچه
دختری با موی طلا
خسته ز دست دشمنا
کفش طلا رو پاش کرد
طلسم شهر رو باز کرد
کفش طلا رو پاش کرد
طلسم شهر باز کرد
سیندرلا عروس شد
قصه ی ما تموم شد
سیندرلا عروس شد
قصه ی ما تموم شد
سیندرلا عروس شد
سیندرلا سیندرلا....... سیندرلا سیندرلا


تو سرزمین قصه ها
خبر دادن فرشته ها
آهای اهای ای آدما
آدما آی آدما
شاهزده دل شهر شما
عاشق شده با یک نگاه
به دختر پاشنه کفش طلا

نمیدونه که اون کیه؟
نمیدونه اسمش چیه؟
نمیدونه که اون کیه؟
نمیدونه اسمش چیه؟
تمومشون از اون بلاست
دختر پاشنه کفش طلا
نیمه شبو وقت فرار
یه لنگه کفش مونده بجا
یه لنگه کفش مونده بجا
دختر پاشنه کفش طلا
سیندرلا سیندرلا
خوشکل شهر قصه ها
سیندرلا سیندرلا
دختر پاشنه کفش طلا
سیندرلا سیندرلا
خوشکل شهر قصه ها
سیندرلا سیندرلا
سیندرلا سیندرلا....... سیندرلا سیندرلا



فرمون داده پیداش کنید
کفش طلا رو پاش کنید
فرمون داده پیداش کنید
کفش طلا رو پاش کنید
این کفش فقط مال اونه
اندازه ی پای اونه
این کفش فقط مال اونه
اندازه ی پای اونه
این درو اون در بزنین
به هر کوچه سر بزنین
این درو اون در بزنین
به هر کوچه سر بزنین
بگین به من که اون کیه
اسم قشنگ اون چیه
قرعه ی شانس بنامشه
شاهزده شهر غلامشه
شاهزده شهر غلامشه
دختر پاشنه کفش طلا
خوشکل شهر قصه ها
دختر پاشنه کفش طلا
خوشکل شهر قصه ها
سیندرلا سیندرلا.......سیندرلا سیندرلا


کوچه به کوچه شهر به شهر
نداشت کسی از اون خبر
کوچه به کوچه شهر به شهر
نداشت کسی از اون خبر
تا عاقبت تو یک خونه
تو زیر زمین یک کوچه
دختری با موی طلا
خسته ز دست دشمنا
کفش طلا رو پاش کرد
طلسم شهر رو باز کرد
کفش طلا رو پاش کرد
طلسم شهر باز کرد
سیندرلا عروس شد
قصه ی ما تموم شد
سیندرلا عروس شد
قصه ی ما تموم شد
سیندرلا عروس شد
سیندرلا سیندرلا....... سیندرلا سیندرلا



مگه فرشته هم بده

کامران:

می گن دست های پاک تو ، مهمون دستای دیگه است

می گن نگات پیش منه ، اما دلت جای دیگه است

می گن دروغ بوده که تو تا آخرش مال منی

چشمای رنگ عسلت ، دنبال چشمای دیگه است

ابی:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

کامران:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

ابی:

با شب و مهتاب شنیدم ، این روزها خلوت می کنی

می گن تو خواب و رویاهات ، خورشید رو دعوت می کنی

هومن:

چرا دستای عاشقت ، رنگ تابستون نمی شه

وقتی که نیستم اون چشات ، خونه ی بارون نمی شه

ابی:

میون راهت نکنه قلبتو دادی به کسی

اون کیه که به جای من ، شب ها براش دلواپسی

تو اهل آسمونایی ، اون آسمونای بلند

فرشته ی آرزوهام به گریه های من نخند

هومن:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

کامران:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

ابی:

می گن دست های پاک تو ، مهمون دستای دیگه است

می گن نگات پیش منه ، اما دلت جای دیگه است

می گن دروغ بوده که تو تا آخرش مال منی

چشمای رنگ عسلت ، دنبال چشمای دیگه است

کامران:

میون راهت نکنه قلبتو دادی به کسی

اون کیه که به جای من ، شب ها براش دلواپسی

هومن:

تو اهل آسمونایی ، اون آسمونای بلند

فرشته ی آرزوهام به گریه های من نخند

ابی:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

کامران:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

ابی،کامران و هومن:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه ، مگه فرشته هم بده

هومن:

آخه مگه فرشته هم رسم شکستن بلده

آدم می تونه بد باشه



من اگه نباشم

من نباشم کی تو رویا موهاتو ناز میکنه؟

کی با بالای شکسته با تو پرواز میکنه؟

راست بگو من که نباشم اخمای پیشونیتو

کی می یاد دونه دونه با حوصله باز میکنه؟

من نباشم کی می یاد ناز نگاتو میخره؟

کی می یاد دنبال تو تو رو تا خورشید ببره؟

کی میگه حقا همیشه با توه؟

واسه ی خاطر تو جون میده پشت پنجره

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو میپرسته

کی برات میمیره کی نمیشه خسته

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو میپرسته

کی برات میمیره کی نمیشه خسته

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم من اگه نباشم من اگه نباشم من اگه نباشم

من نباشم کی تحمل میکنه کار تو رو؟

با رقیب رفتن و اذیتا و آزار تو رو؟

تو خودت داور میدون شو بگو

کیه که جواب نده تلخی رفتار تو رو

من نباشم کی برات قصه میگه تا بخوابی؟

کی می یاد سراغ رویات تو شبای مهتابی؟

کی بیداره تا تو خوابت ببره؟

کی قایم میشه توی ابرا که راحت بتابی؟

کی قایم میشه توی ابرا که راحت بتابی؟

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو میپرسته

کی برات میمیره کی نمیشه خسته

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو میپرسته

کی برات میمیره کی نمیشه خسته

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو میپرسته

کی برات میمیره کی نمیشه خسته

کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

من اگه نباشم من اگه نباشم من اگه نباشم من اگه نباشم



کامران و هومن

((بگو منو کم داری))

Em----------Am----------------------Em--------Am

یه نیمکت تنها................................ یه شعله خاموش

Em-----------Am------------------Em-----------Am

یه لحظه یک رویا........................... من و تو در آغوش

Em-----------Am-------------------Em----------Am

یه یادگار از عشق........................... رو تن درخت پیر

Em-------------Am--------------------Em-------Am

یه قصه کوتاه.............................. ای وای از این تقدیر

Am---------------Em-----------G----------------Am

بگو من و کم داری بگو.............. بگو کمی غم داری بگو(4)

Am--------------Dm---------------Am-----------Dm

بگو تو هم بیقراری....................... یه لحظه آروم نداری

Am--------------Dm--------------Am-----------Dm

مثل یه ابره بهاری ......................بگو که هر شب میباری

Am--------------------F---------Am-------------F

بگو دلت برام تنگ شده........ همون دلی که میگن سنگ شده

Am-----------------F------------Am--------------F

بگو دیگه طاقت نداری............... اشک توی چشمام میاری

Am---------------Em-----------G----------------Am

بگو من و کم داری بگو............... بگو کمی غم داری بگو(4)

Am--------------Dm--------Am---------------Dm

 

بگو که نامه هامو خوندی........... بگو برام دل سوزوندی

Am-------------Dm-----------Am-------------Dm

هق هق گریمو شنیدی .................بگو که اشکامو دیدی

Am-------------------F-------Am-------------F

بگو دلت برام تنگ شده..... همون دلی که میگن سنگ شده

Am------------------F--------Am---------------F

بگو دیگه طاقت نداری ...........اشک توی چشمام میاری

Am---------------Em--------G---------------Am

بگو من و کم داری بگو.......... بگو کمی غم داری بگو(4)

4/4 رومبا

نرو

دیونه ی نگات شدم    عاشق خنده هات شدم

شونه برای گری هات   من خاک زیر پات شدم

تو اون فرشتهی خدا     که اومدی از قصه ها

اونکه از اولین نگاه    عشق با من کرد آشنا

<< نرو  نگو نمیشه  بمون واسه همیشه    نرو  نگو نمیشه  بمون واسه همیشه>> (2)

نگو که شاید باید جدا شیم    نگو نمیشه من و تو ما شیم

نگو که شاید قسمت همین بود    که باسکوت شب آشنا شیم

نگو شکستی عهدی که بستی    به اون خدایی که می پرستی

نگو که تنها گل بهارم   فقط تو بودی فقط توهستی

<<نرو نگو نمیشه  بمون واسه همیشه    نرو نگو نمیشه   بمون واسه همیشه>> (2)

نگو که شاید باید جدا شیم    نگو نمیشه من و تو ما شیم

نگو که شاید قسمت همین بود   که با سکوت شب آشنا شیم

نگو شکستی عهدی که بستی   به اون خدایی که می پرستی

نگو که تنها گل بهارم   فقط تو بودی فقط تو هستی

<<نرو نگو نمیشه  بمون واسه همیشه    نرو نگو نمیشه بمون واسه همیشه>> (2)

<<NARO>>


نسل عشق

آه ای خدای عاشقا
برس به داد دل ما
تو این روزای عاشقی
میخوام که فریاد بزنم
میخوام باهات حرف بزنم
میخوام سکوتو بشکنم
ما آدما اینجا رو زمین
تویی تو اون قصر آسمون
نگاهی کن از اون بالا
ببین همه قلب جوون
نگاهی کن از اون بالا
ببین همه قلب جوون
آه ای خدای عاشقا
برس به داد دل ما
برس به داد دل من
برس به داد دل ما
آه ای خدای عاشقا
ای خدا ای خدا
ای خدای عاشقا
دست به دست یک صدا
نسل عشقه نسل ما
ای خدا آ ای خدا
ای خدای عاشقا
دست به دست یک صدا
نسل عشقه نسل ما
چرا به اون قصرت ای خدا
صدای ما نمیرسه
فقط یه بار جوونیمو
جوونیمون یک نفسه
ستاره های نازنین
ستاره های عاشقا
نباشیر مثل آدما
هرگز نشید ازهم جدا
نباشیر مثل آدما
هرگز نشید ازهم جدا
ای خدا ای خدا
ای خدای عاشقا
دست به دست یک صدا
نسل عشقه نسل ما
ای خدا ای خدا
ای خدای عاشقا
دست به دست یک صدا
نسل عشقه نسل ما
چرا رو این خط سرنوشت
تقدیر عاشقا جداست
قول و قرارآدما
چرا مثل باد هواست
چرا این روزگار بد
به روی عاشق درو بست
بگو مگه خدای من
خدای عشق کس دیگست
بگو مگه خدای من
خدای عشق کس دیگست
آه ای خدای عاشقا
برس به داد دل ما
برس به داد دل من
برس به داد دل ما
آه ای خدای عاشقا




تو رو می خوام

نمره بیست کلاسو نمیخوام بهترین هوش و حواسو نمیخوام

دختر خوشکل شهر پریا اون که جاش تو قصه هاستو نمیخوام

چشای یکمی شیطون نمیخوام موهای خیلی پریشون نمیخوام

عشق منفی عشق پنهون نمیخوام اره تنهام ولی مهمون نمیخوام

من تورو میخوام تو رو میخوام اونا رو نمیخوام

نفسم تویی تو میدونی هوارو نمیخوام

عاشقی با قد رعنا نمیخوام چشای خوشکل و گیرا نمیخوام

دوست دارم قایق سواری رو ولی جز تو از هیچ کسی دریا نمیخوام

بی تو هیچ چیزی از عالم نمیخوام تو فرشته ای من ادم نمیخوام

میدونم خیلی زیادی واسه من همیشه عادتمه کم نمیخوام نه نمیخوام

نمره بیست کلاسو نمیخوام بهترین هوش و حواسو نمیخوام

دختر خوشکل شهر پریا اون که جاش تو قصه هاستو نمیخوام

بی تو وعده بهشتو نمیخوام تو که نیستی سرنوشتو نمیخوام

یکی پرسید اگه اخرش نشه حتی این خیال زشتو نمیخوام

من تورو میخوام تو رو میخوام اونا رو نمیخوام

نفسم تویی تو میدونی هوارو نمیخوام

بی تو هیچ چیزی از عالم نمیخوام تو فرشته ای من ادم نمیخوام

میدونم خیلی زیادی واسه من همیشه عادتمه کم نمیخوام

از خدا یه عشق تازه نمیخوام اون که میگه اهل سازه نمیخوام

من فقط میخوام تو رو داشته باشم واسه اینم اجازه نمیخوام

نمره بیست کلاسو نمیخوام بهترین هوش و حواسو نمیخوام

دختر خوشکل شهر پریا اون که جاش تو قصه هاستو نمیخوام

نامه های راه دورو نمیخوام عاشقای جورواجورو نمیخوام

واسه چی برم ستاره بچینم ماه من ماه من ماه من تویی نورم

من تورو میخوام تو رو میخوام اونا رو نمیخوام

نفسم تویی تو میدونی هوارو نمیخوام



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد