متن ترانه ی انگلیسی

متن ترانه های انگلیسی   

Michael Jackson-Billie Jean


She Was More Like A Beauty Queen From A Movie Scene

اون خیلی شبیه یه ملکه زیبای تو فیلما بود
I Said Don't Mind, But What Do You Mean I Am The One

گفتم عیبی نداره، ولی حرکاتی می کنی که انگار من همه کستم
Who Will Dance On The Floor In The Round

کسی که باهات می رقصه
She Said I Am The One Who Will Dance On The Floor In The Round

اونم گفت که من تنها کسیم که باهاش خواهد رقصید


She Told Me Her Name Was Billie Jean, As She Caused A Scene

وقتی قضیمون به اینجا رسید اون بهم گفت که اسمش بیلی جینه
Then Every Head Turned With Eyes That Dreamed Of Being The One

اون موقع بود که همه سراشونو برگردوندن به طرف ما
Who Will Dance On The Floor In The Round

و دوست داشتن تنها کسی باشن که اون باهاش برقصه


Mama Always Told Me Be Careful Of What You Do

مامانم همیشه می گفت مراقب رفتارم باشم
And Don't Go Around Breaking Young Girls' Hearts

و هیچ وقت قلب دخترای جوون رو نشکن
And Mother Always Told Me Be Careful Of Who You Love

و همیشه بهم میگفت که مراقب باش عاشق کی میشی
And Be Careful Of What You Do 'Cause The Lie Becomes The Truth

و مراقب رفتارت باش چون" بعدها دروغها تبدیل به حقیقت شدن


Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
She's Just A Girl Who Claims That I Am The One

اون فقط یه دختریه که ادعا می کنه که من تو زندگیش تکم
But The Kid Is Not My Son

اما این بچه پسر من نیست
She Says I Am The One, But The Kid Is Not My Son

بهم میگه تو زندگیش تکم، اما این بچه پسر من نیست


For Forty Days And Forty Nights

چهل روز و چهل شب
The Law Was On Her Side

زندگی به کام اون بود
But Who Can Stand When She's In Demand

ولی کی میتونه دربرابر خواسته های اون مقاومت کنه
Her Schemes And Plans

در برابر نقشه ها و طرح ها
'
Cause We Danced On The Floor In The Round

چون ما همه جا در حال رقص بودیم
So Take My Strong Advice, Just Remember To Always Think Twice

پس نصیحت منو داشته باش، همیشه یادت باشه خوب رو یه قضیه فکر کنی
(
Do Think Twice)

خوب رو یه قضیه فکر کنی


She Told My Baby That's a Threat

As She Looked At Me

بهم نگاه کرد و گفت که این یه تهدیده
Then Showed A Photo Of A Baby Cries

بعد عکس یه بچه رو نشونم داد و گریه کرد
Eyes Would Like Mine
Go On Dance On The Floor In The Round, Baby

بیا عزیزم باز دوباره برقصیم


People Always Told Me Be Careful Of What You Do

دور و بریام همیشه می گفتن که مراقب رفتارم باشم
And Don't Go Around Breaking Young Girls' Hearts

و هیچ وقت قلب دخترای جوون رو نشکن
She Came And Stood Right By Me

اومد و روبروم ایستاد
Then The Smell Of Sweet Perfume

همراه با بوی خوش ادکلنش
This Happened Much Too Soon

خیلی زود اتفاق افتاد
She Called Me To Her Room

منو به اطاقش صدا زد


Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
She's Just A Girl Who Claims That I Am The One

اون فقط یه دختریه که ادعا می کنه که من تو زندگیش تکم
But The Kid Is Not My Son

اما این بچه پسر من نیست
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
She's Just A Girl Who Claims That I Am The One

اون فقط یه دختریه که ادعا می کنه که من تو زندگیش تکم
But The Kid Is Not My Son

اما این بچه پسر من نیست
She's Just A Girl Who Claims That I Am The One

اون فقط یه دختریه که ادعا می کنه که من تو زندگیش تکم
But The Kid Is Not My Son

اما این بچه پسر من نیست
She's Just A Girl Who Claims That I Am The One

اون فقط یه دختریه که ادعا می کنه که من تو زندگیش تکم
But The Kid Is Not My Son

اما این بچه پسر من نیست
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
She's Just A Girl Who Claims That I Am The One

اون فقط یه دختریه که ادعا می کنه که من تو زندگیش تکم
But The Kid Is Not My Son

اما این بچه پسر من نیست
She Says I Am The One, But The Kid Is Not My Son

اون میگه که تو زندگیش تکم، اما این بچه پسر من نیست
She Says I Am The One, She Says He Is My Son

اون میگه که تو زندگیش تکم،گفت اون پسر بچه منه
She Says I Am The One

اون میگه که تو زندگیش تکم،
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست
Billie Jean Is Not My Lover

بیلی جین عشق واقعی من نیست



Madonna La Isla Bonita


Last night I dreamt of San Pedro

دیشب داشتم به “سان پدرو” فکر می کردم

Just like I’d never gone, I knew the song

با اینکه هیچوقت اونجا نبودم، اون آهنگ رو می شناختم

young girl with eyes like the desert A

دختری با چشمانی مثل ببر

It all seems like yesterday, not far away

انگار دیروز هنوز خیلی دور نشده

Tropical the island breeze

باد خنکی در این سرزمین گرم میوزد

All of nature wild and free

همه موجودات وحشی و آزادن

This is where I long to be

اینجا همونجایی هست که باید باشم

La isla   bonita

And when the samba played

و وقتی صدای ساز سامبا به گوش می رسه

The sun would set so high

خورشید به سرعت غروب می کنه

Ring through my ears and sting my eyes Your Spanish lullaby

لالایی اسپانیایی تو درست در گوشم نجوا می کند

I fell in love with San Pedro

من عاشق “سان پدرو” شدم

Warm wind carried on the sea, he called to me

باد گرم ساحل صدایش را به گوشم رساند

Me dijo te amo

 

 I prayed that the days would last They went so fast


آرزو میکردم که اون روزها همیشگی باشن ولی به سرعت گذشتن


I want to be where the sun warms the sky

میخوام جایی باشم که خورشی آسمان را گرم می کند

When it’s time for fiesta you can watch them go by

و وقتی زمان استراحت می رسد، میتونی رفتنشون رو ببینی

Beautiful faces, no cares in this world

در این دنیای(خیالی) چهره زیبا ارزش نیست

Where a girl loves a boy, and a boy loves a girl

اونجا جایی هست که یک دختر عاشق یک پسر و یک پسر عاشق یک دختر میشه

Last night I dreamt of San Pedro

دیشب داشتم به “سان پدرو” فکر می کردم

It all seems like yesterday, not far away

همه چیز معنی اینو میده ! خیلی از دیروز نگذشته!

Ta-la-ta-ta-taa

La-la-la-la-la-la-laaa

Me dijo te amo

La-la-la-la-la-la-laaa

El dijo que te ama

Pa-pa-la-pa-pa pa-pa-pa-pahaaa

Aha, aha-ahaaa

La isla bonita

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد